Administrator al centrului educațional
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 7000 Până la 15000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Academia Națională de Șah din Moldova este cel mai mare centru educațional de șah din Europa și top 3 din cele mai mari companii tehnologice educaționale din Republica Moldova.
Ce abilități e nevoie?
Cu abilități de comunicare rusă/română (engleza reprezintă un avantaj);
Capabil să genereze interes pentru serviciile oferite de companie;
Capabil să prezinte informații într-o manieră accesibilă și concisă clienților.
Cerinte:
Experiență în sfera vânzărilor sau lucrul cu cluebtii;
Punctualitate;
Organizare;
Disciplină executorie și performanţă;
Disponibilitate de a se dezvolta continuu;
Utilizarea sigură a computerului (nivel utilizator individual avansat);
Disponibilitate de a lucra în birou.
Funcționalitate:
Lucru în programe de tip CRM pentru păstrarea evidenței clienților potențiali și reali;
Consilierea clienților potențiali și actuali cu privire la serviciile și aspectele organizatorice ale companiei;
Menținerea locației/oficiului curată și ordonată;
Relație prietenoasă cu clienții si angajatii companiei.
Program de lucru:
5 zile (marți - sâmbătă), cu două zile libere (duminică și luni)
Orar: 11.00 - 20.00, cu pauză de masă (14.00 - 15.00)
Salariul 7-14 mii lei
E-mail: hr@sah.md
Tel: 022 817 642
Ce abilități e nevoie?
Cu abilități de comunicare rusă/română (engleza reprezintă un avantaj);
Capabil să genereze interes pentru serviciile oferite de companie;
Capabil să prezinte informații într-o manieră accesibilă și concisă clienților.
Cerinte:
Experiență în sfera vânzărilor sau lucrul cu cluebtii;
Punctualitate;
Organizare;
Disciplină executorie și performanţă;
Disponibilitate de a se dezvolta continuu;
Utilizarea sigură a computerului (nivel utilizator individual avansat);
Disponibilitate de a lucra în birou.
Funcționalitate:
Lucru în programe de tip CRM pentru păstrarea evidenței clienților potențiali și reali;
Consilierea clienților potențiali și actuali cu privire la serviciile și aspectele organizatorice ale companiei;
Menținerea locației/oficiului curată și ordonată;
Relație prietenoasă cu clienții si angajatii companiei.
Program de lucru:
5 zile (marți - sâmbătă), cu două zile libere (duminică și luni)
Orar: 11.00 - 20.00, cu pauză de masă (14.00 - 15.00)
Salariul 7-14 mii lei
E-mail: hr@sah.md
Tel: 022 817 642
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳