Manager vânzări B2B
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
20000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Echipa DAD se extinde și este în căutarea unui coleg energic și perseverent pentru a ocupa funcția de manager vânzări B2B.
Vino la noi și vei beneficia de:
Salariu 20 000 lei + bonusuri de performanță;
Cursuri de dezvoltare profesională pentru a deveni un performer în vânzări;
Traininguri de dezvoltare personală (negocieri, comunicare asertivă etc.) pentru o dezvoltare multilaterală;
Oră de lectură și buget pentru cartea favorită, pentru că considerăm lectura o metodă bună de dezvoltare;
Zi de muncă prescurtată în lună și pauze de masă prelungite lunar, pentru că nu uităm nici de odihnă;
Abonamente lunare sport, pentru noi este importantă sănătatea ta;
Teambuildinguri și cadouri personalizate pentru o stare de spirit mai bună.
Vei fi responsabil de:
Extinderea portofoliului de clienți B2B pentru servicii financiare, HR și contabilitate;
Calificarea clienților și identificarea nevoilor acestora;
Prezentarea serviciilor companiei;
Negocierea contractelor și loializarea clienților;
Urmărirea îndeplinirii targetelor și raportarea zilnică a activităților.
Ești potrivit pentru noi dacă:
Ai experiență profesională similară minim 1 an;
Cunoști la nivel avansat limbile română și rusă, engleza te va avantaja;
Știi să operezi în CRM - te va avantaja;
Cunoști la nivel intermediar Canva;
Știi să comunici asertiv și deții abilități de negociere.
Regim: Luni-Vineri, 08:30-17:30
Locația noastră: Ciocana, str. Igor Vieru 15/3
Aplică CV- ul la adresa hc@dad.md dacă te regăsești în cele enumerate mai sus și fii parte din echipa noastră. E-mail: hc@dad.md
Vino la noi și vei beneficia de:
Salariu 20 000 lei + bonusuri de performanță;
Cursuri de dezvoltare profesională pentru a deveni un performer în vânzări;
Traininguri de dezvoltare personală (negocieri, comunicare asertivă etc.) pentru o dezvoltare multilaterală;
Oră de lectură și buget pentru cartea favorită, pentru că considerăm lectura o metodă bună de dezvoltare;
Zi de muncă prescurtată în lună și pauze de masă prelungite lunar, pentru că nu uităm nici de odihnă;
Abonamente lunare sport, pentru noi este importantă sănătatea ta;
Teambuildinguri și cadouri personalizate pentru o stare de spirit mai bună.
Vei fi responsabil de:
Extinderea portofoliului de clienți B2B pentru servicii financiare, HR și contabilitate;
Calificarea clienților și identificarea nevoilor acestora;
Prezentarea serviciilor companiei;
Negocierea contractelor și loializarea clienților;
Urmărirea îndeplinirii targetelor și raportarea zilnică a activităților.
Ești potrivit pentru noi dacă:
Ai experiență profesională similară minim 1 an;
Cunoști la nivel avansat limbile română și rusă, engleza te va avantaja;
Știi să operezi în CRM - te va avantaja;
Cunoști la nivel intermediar Canva;
Știi să comunici asertiv și deții abilități de negociere.
Regim: Luni-Vineri, 08:30-17:30
Locația noastră: Ciocana, str. Igor Vieru 15/3
Aplică CV- ul la adresa hc@dad.md dacă te regăsești în cele enumerate mai sus și fii parte din echipa noastră. E-mail: hc@dad.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳