Manager Vânzări Export
Chateau Cojușna
№14932239, 11 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Compania noastră este în cautarea unui Manager-Vânzări (Export), interesat a se alătura echipei noastre.
Managerul Vânzări (EXPORT) va fi responsabil pentru dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții și îndeplinirea obiectivelor de vânzări ale companiei.
Responsabilități:
Identificarea potențialilor clienți în vederea creșterii portofoliului de clienți.
Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzare pentru a atinge și depăși obiectivele companiei.
Crearea și menținerea relațiilor de lungă durată cu clienții existenți și identificarea oportunităților de vânzare suplimentare.
Monitorizarea pieței și a concurenței pentru a identifica tendințele de piață.
Pregătirea și prezentarea ofertelor comerciale și negocierea condițiilor contractuale.
Cerințe:
Cunoașterea tehnicilor de vînzări B2B (constituie un avantaj).
Abilități excelente de comunicare și negociere.
Orientare către rezultate.
Abilități de planificare și organizare, cu atenție la detalii.
Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și individual.
Atitudine responsabilă, spirit de inițiativă.
Cunoștințe de operare PC și abilități de lucru cu Microsoft Office.
Noi oferim:
Salariu atractiv și posibilitatea de a-ți influența veniturile (salariu de bază + premii în funcție de rezultatele obținute).
Birou confortabil.
Program de lucru luni-vineri 9:00 până la 18:00.
Lucrul intr-un colectiv prietenos si dinamic.
Posibilitatea de creștere în companie.
Amplasarea geografică a locului de muncă: mun. Chișinău,sectorul Centru.
Selectarea candidaţilor este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poşta electronica: info@migdal.md; hr@migdal.md. E-mail: info@migdal.md / hr@migdal.md
Telefon: 068026656
Web: www.migdal.md
Managerul Vânzări (EXPORT) va fi responsabil pentru dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții și îndeplinirea obiectivelor de vânzări ale companiei.
Responsabilități:
Identificarea potențialilor clienți în vederea creșterii portofoliului de clienți.
Dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzare pentru a atinge și depăși obiectivele companiei.
Crearea și menținerea relațiilor de lungă durată cu clienții existenți și identificarea oportunităților de vânzare suplimentare.
Monitorizarea pieței și a concurenței pentru a identifica tendințele de piață.
Pregătirea și prezentarea ofertelor comerciale și negocierea condițiilor contractuale.
Cerințe:
Cunoașterea tehnicilor de vînzări B2B (constituie un avantaj).
Abilități excelente de comunicare și negociere.
Orientare către rezultate.
Abilități de planificare și organizare, cu atenție la detalii.
Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și individual.
Atitudine responsabilă, spirit de inițiativă.
Cunoștințe de operare PC și abilități de lucru cu Microsoft Office.
Noi oferim:
Salariu atractiv și posibilitatea de a-ți influența veniturile (salariu de bază + premii în funcție de rezultatele obținute).
Birou confortabil.
Program de lucru luni-vineri 9:00 până la 18:00.
Lucrul intr-un colectiv prietenos si dinamic.
Posibilitatea de creștere în companie.
Amplasarea geografică a locului de muncă: mun. Chișinău,sectorul Centru.
Selectarea candidaţilor este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poşta electronica: info@migdal.md; hr@migdal.md. E-mail: info@migdal.md / hr@migdal.md
Telefon: 068026656
Web: www.migdal.md
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut