Operator pentru recepționarea mărfurilor și introducerea facturilor
Bricolaj
№14952343, 16 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 12 000 Până la 14 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Ce îți ferim:
Pachet salarial complet și beneficii adiționale;
Mediu de lucru profesionist;
Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
Oferim salariu motivant;
Stagiu complet plătit;
Vei avea oportunitatea de a contribui activ la eficientizarea proceselor noastre logistice.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai dorința de dezvoltare și capacitatea de a învăța lucruri noi;
Ești atent/ă la detalii și ai abilitatea de a lucra cu cifre;
Ești responsabil/ă, activ/ă, cu abilități organizatorice, orientat/ă spre rezultat;
Ai cunoștințe de MS Office, Excel, Intelectsoft (de preferință);
Cunoști limba română și rusă;
Studiile medii de specialitate sau superioare în domeniul economic sau logistic (va constitui un avantaj).
Ce responsabilități vei avea:
Procesarea, emiterea și controlul facturilor;
Asigurarea acurateței stocurilor și a documentelor financiare ale companiei;
Păstrarea competentă și veridică a evidenței contabile;
Recepționarea mărfurilor conform documentelor de însoțire;
Verificarea calității și cantității mărfurilor primite;
Introducerea facturilor în sistemul informatic al companiei.
Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, te invităm să expediezi CV-ul la adresa: hrbricolaj@gmail.com și hai să me cunoaștem mai bine!
Pentru detalii puteți apela la nr.Tel. (+373) 78784484 Telefon: 078784484
E-mail: hrbricolaj@gmail.com
Pachet salarial complet și beneficii adiționale;
Mediu de lucru profesionist;
Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
Oferim salariu motivant;
Stagiu complet plătit;
Vei avea oportunitatea de a contribui activ la eficientizarea proceselor noastre logistice.
Vei fi privilegiat, în cazul în care:
Ai dorința de dezvoltare și capacitatea de a învăța lucruri noi;
Ești atent/ă la detalii și ai abilitatea de a lucra cu cifre;
Ești responsabil/ă, activ/ă, cu abilități organizatorice, orientat/ă spre rezultat;
Ai cunoștințe de MS Office, Excel, Intelectsoft (de preferință);
Cunoști limba română și rusă;
Studiile medii de specialitate sau superioare în domeniul economic sau logistic (va constitui un avantaj).
Ce responsabilități vei avea:
Procesarea, emiterea și controlul facturilor;
Asigurarea acurateței stocurilor și a documentelor financiare ale companiei;
Păstrarea competentă și veridică a evidenței contabile;
Recepționarea mărfurilor conform documentelor de însoțire;
Verificarea calității și cantității mărfurilor primite;
Introducerea facturilor în sistemul informatic al companiei.
Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, te invităm să expediezi CV-ul la adresa: hrbricolaj@gmail.com și hai să me cunoaștem mai bine!
Pentru detalii puteți apela la nr.Tel. (+373) 78784484 Telefon: 078784484
E-mail: hrbricolaj@gmail.com
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut