Operator suport clienţi (Call Centru)

Intelectsoft №14933501, 10 decembrie 2024
Oraș: Chișinău
Studii: Orice
Experiența de munca: Posibil fără experiență
Salariu: De la 8 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă: Full-time
Responsabilitățile postului:

recepționarea și repartizarea comenzilor utilizând sistemul Service Desk;
oferirea de suport tehnic și consultații clienților;
verificarea modului de funcționare a calculatoarelor personale și a softurilor, instalarea și configurarea echipamentului comercial;
soluționarea problemelor tehnice semnalate de clienți în procesul de utilizare a complexului de programe;
participarea la testarea noilor funcționalități;
pregătirea și elaborarea setului de documente pentru utilizatori și crearea sistemului informațional corporativ.

Cerințe:

cunoștințe de utilizare a programelor din pachetul MS Office;
abilități de analiză și localizare a problemelor la diferite nivele, capacitatea de identificare a soluțiilor alternative, competențe în lucrul cu documentația tehnică;
calități personale: responsabilitate, sociabilitate, amabilitate, rezistență la stres.

Oferim:

oportunități pentru dezvoltare profesională și avansare în carieră;
posibilitatea de a face parte dintr-o echipă unită;
program de lucru full time;
angajare după promovarea cu succes a perioadei de probă de până la 2 luni;
salariul mărimea căruia va fi stabilită în funcție de rezultatele interviului susținut.

Program: De luni până vineri, de la 9.00 până la 18.00 (cu pauză de masă de o oră). Telefon: 022835312
E-mail: info@edi.md
Telefon:
+373 22 835 312
E-mail:
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳