Revizor
Business Market SRL
№15263980, 13 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Medii de specialitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 13 650 Până la 16 900 MDL
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unui coleg nou pentru a suplini funcţia de Revizor în Echipa de auditori.
Oferim:
Posibilitate de a lucra într-o companie tînără, performantă şi în continuă creştere.
Pachetul social deplin, salariu fără întîrzieri.
Pachet corporativ de telefonie mobilă.
Program de lucru full time (luni-vineri).
Cerintele noastre:
Studii superioare/medii de specialitate (economie si comert).
Experienta va constitui un avantaj.
Permis de conducere cat. B, experință minim de 1 an.
Cunostinte temeinice a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), softul 1C.
Abilităţi de sinteză şi prezentare a informaţiei.
Responsabilitate, onestitate, obligativitate, dinamism şi imparţialitate.
Lipsa antecedentelor penale Implicare si orientare catre rezultat.
Foarte bune abilitati de gestionare a resurselor, a timpului, a planificarii actiunilor, a organizarii si a raportarii.
Responsabilitatile tale:
Efectuează inventarierea marfurilor, materialelor şi altor bunuri, aflate în gestiunea subdiviziunilor întreprinderii.
Efectuează controale complexe privind respectarea regulilor de comercializare, pastrare a marfurilor, si de pastrare si folosire a altor bunuri în subdiviziunile întreprinderii.
Prezentarea rezultatelor controalelor efectuate sub forma de rapoarte si analize.
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, expediază-ne CV-ul cu specificarea funcției pentru care aplici: hr@bizmarket.md
Tel.: 079701065 E-mail: hr@bizmarket.md
Telefon: 079701065
Oferim:
Posibilitate de a lucra într-o companie tînără, performantă şi în continuă creştere.
Pachetul social deplin, salariu fără întîrzieri.
Pachet corporativ de telefonie mobilă.
Program de lucru full time (luni-vineri).
Cerintele noastre:
Studii superioare/medii de specialitate (economie si comert).
Experienta va constitui un avantaj.
Permis de conducere cat. B, experință minim de 1 an.
Cunostinte temeinice a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), softul 1C.
Abilităţi de sinteză şi prezentare a informaţiei.
Responsabilitate, onestitate, obligativitate, dinamism şi imparţialitate.
Lipsa antecedentelor penale Implicare si orientare catre rezultat.
Foarte bune abilitati de gestionare a resurselor, a timpului, a planificarii actiunilor, a organizarii si a raportarii.
Responsabilitatile tale:
Efectuează inventarierea marfurilor, materialelor şi altor bunuri, aflate în gestiunea subdiviziunilor întreprinderii.
Efectuează controale complexe privind respectarea regulilor de comercializare, pastrare a marfurilor, si de pastrare si folosire a altor bunuri în subdiviziunile întreprinderii.
Prezentarea rezultatelor controalelor efectuate sub forma de rapoarte si analize.
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, expediază-ne CV-ul cu specificarea funcției pentru care aplici: hr@bizmarket.md
Tel.: 079701065 E-mail: hr@bizmarket.md
Telefon: 079701065
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut