Șef serviciu Aftersales
Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Suntem în căutarea unui Șef serviciu Aftersales dinamic și experimentat, care va fi responsabil pentru gestionarea și dezvoltarea direcțiilor principale de activitate a departamentului de administrare a service-urilor auto și a celui de livrare și vînzare a pieselor de schimb și accesoriilor. Dacă ai abilități manageriale, ești pasionat de mașini și îți place să lucrezi cu clienții poți să faci parte din echipa noastră!

Cerințe:

studii superioare tehnice sau economice;
experiența anterioară de cel puțin 3 ani într-o poziție similară;
competențe manageriale;
abilități de planificare și control al proceselor;
abilități analitice foarte bune;
cunoașterea proceselor de întreținere și reparare a automobilelor, dar și competențe în
gestionarea proceselor de livrare și vînzare a pieselor de schimb (reprezintă un avantaj);
orientarea spre client și îmbunătățirea continuă a calității serviciilor oferite;
capacitatea de a analiza activitatea departamentelor și a face eforturi constante pentru îmbunătățirea ei;
responsabilitate, abilități de organizare, capacitatea de a lua decizii sub presiune;
abilități foarte bune de comunicare, capacitatea de a conlucra eficient cu colegii și clienții;
fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze cel puțin la nivel elementar;
deținerea permisului de conducere categoria „B”.

Responsabilități principale:

organizarea și gestionarea activității departamentului de administrare a service-urilor auto;
organizarea și gestionarea activității departamentului de livrare și vînzare a pieselor de schimb și accesoriilor;
implementarea cerințelor și standardelor producătorului/distribuitorului;
controlul numărului de angajați, al calificării acestora și al pregătirii lor profesionale conform standardelor stabilite;
asigurarea corespunderii proceselor desfășurate în cadrul departamentului post-vînzare cu cerințele producătorului/distribuitorului;
îndeplinirea obiectivelor strategice ale companiei în domeniul serviciilor post-vînzare;
realizarea planurilor și scopurilor orientate spre extinderea afacerii și îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților;
îmbunătățirea constantă a proceselor desfășurate în cadrul departamentului;
optimizarea tuturor direcțiilor de activitate a departamentului în vederea obținerii performanței și creării unor experiențe de neuitat pentru clienți;
implementarea de noi instrumente pentru creșterea veniturilor departamentului;
identificarea și implementarea soluțiilor inovatoare pentru extinderea afacerii și îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților.

Oferim:

șansa de a fi parte a unui brand internațional;
instruire corporativă;
un salariu motivant.
Chișinău
Data actualizării:
7 aprilie 2025
Aplică fără CV
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut