Spanish Speaking Customer Support
ATD TECHNOLOGIES
№14946413, 12 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 12 000 Până la 20 000 MDL
Program de muncă:
Flexibil
Cerințe:
Experiența in domeniu este binevenită, dar nu este obligatorie
Cunoaşterea excelentă a limbii spaniola(scris si vorbit)
Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactivă, orientare către rezultate;
Vorbire coerentă și corectă;
Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
Abilități de negociere și promovare a produsului;
Orientare către client (abilitatea de a înțelege ți a satisface nevoile clienților);
Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării.
Calități personale:
Spirit de initiativa;
Responsabilitate;
Atenție;
Comunicativitate;
Rezistență la stres.
Responsabilităţi:
Fără căutarea clienților noi;
Preluarea apelurilor telefonice si prelucrarea mailurilor/ chat-urilor.
Recepționarea și procesarea cererilor primite de clienți prin telefon, chat, e-mail;
Suport consultativ pentru clienți / potențiali clienți: furnizarea tuturor informațiilor necesare clientului cu privire la bunuri, prețuri, servicii, principii de muncă și promoții ale companiei;
Lucru cu reclamațiile, refuzurile și dorințele clienților, transferul acestora către departamentele corespunzătoare;
Prelucrarea inițială a mesajelor negative, astfel încât la finalul dialogului, clientul să rămână loial;
Tratarea refuzurilor: încercăm întotdeauna să păstrăm fie comanda, fie fondurile clientului la noi;
Căutați și oferiți soluții optime clientului, în legătură cu apelul său;
Introducerea în baza de date (panoul de administrare) a tuturor informațiilor primite de la client;
Studierea la timp a informațiilor despre proiect necesare servirii clientului prin orice canal de comunicare cu acesta (telefon, chat, e-mail);
Inițierea comunicării de ieșire cu clientul, prin telefon, poștă, dacă este necesar.
Oferim:
Instruire gratuită;
Mediul plăcut de lucru;
Oportunitatea de angajare pe termen lung;
Salariu la timp;
Pachet competitiv de remunerare și beneficii;
Posibilitatea de avansare în funcție;
Pachet social întreg;
Program de muncă flexibil (prin coordonarea preventiva individual cu fiecare angajat)!!!
E-mail: hr@atd.md
Telefon: 079944010
Experiența in domeniu este binevenită, dar nu este obligatorie
Cunoaşterea excelentă a limbii spaniola(scris si vorbit)
Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactivă, orientare către rezultate;
Vorbire coerentă și corectă;
Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
Abilități de negociere și promovare a produsului;
Orientare către client (abilitatea de a înțelege ți a satisface nevoile clienților);
Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării.
Calități personale:
Spirit de initiativa;
Responsabilitate;
Atenție;
Comunicativitate;
Rezistență la stres.
Responsabilităţi:
Fără căutarea clienților noi;
Preluarea apelurilor telefonice si prelucrarea mailurilor/ chat-urilor.
Recepționarea și procesarea cererilor primite de clienți prin telefon, chat, e-mail;
Suport consultativ pentru clienți / potențiali clienți: furnizarea tuturor informațiilor necesare clientului cu privire la bunuri, prețuri, servicii, principii de muncă și promoții ale companiei;
Lucru cu reclamațiile, refuzurile și dorințele clienților, transferul acestora către departamentele corespunzătoare;
Prelucrarea inițială a mesajelor negative, astfel încât la finalul dialogului, clientul să rămână loial;
Tratarea refuzurilor: încercăm întotdeauna să păstrăm fie comanda, fie fondurile clientului la noi;
Căutați și oferiți soluții optime clientului, în legătură cu apelul său;
Introducerea în baza de date (panoul de administrare) a tuturor informațiilor primite de la client;
Studierea la timp a informațiilor despre proiect necesare servirii clientului prin orice canal de comunicare cu acesta (telefon, chat, e-mail);
Inițierea comunicării de ieșire cu clientul, prin telefon, poștă, dacă este necesar.
Oferim:
Instruire gratuită;
Mediul plăcut de lucru;
Oportunitatea de angajare pe termen lung;
Salariu la timp;
Pachet competitiv de remunerare și beneficii;
Posibilitatea de avansare în funcție;
Pachet social întreg;
Program de muncă flexibil (prin coordonarea preventiva individual cu fiecare angajat)!!!
E-mail: hr@atd.md
Telefon: 079944010
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut