Office manager / Asistent

Remark Imobil
Город: Кишинев
Образование: Любое
Опыт работы: Любой
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Suntem o echipă dinamică și proactivă! Dacă ai experiență în vânzări și pasiune pentru imobiliare, te îndemnăm să aplici pentru a fi parte din echipa noastră!

Responsabilități:

Asistență în întocmirea contractelor;
Colaborarea cu departamentul de vânzări pentru îmbunătățirea proceselor;
Crearea, gestionarea și postarea conținutului pe platformele social media;
Înregistrarea și transferul informației la superior;
Introducerea informației în CRM-ul companiei;
Supervizarea sarcinilor administrative și asigurarea funcționării zilnice a biroului.

Cerințe:

Experiență anterioară într-o poziție similară;
Cunoașterea limbilor rusă și română;
Competență în scrierea gramatical corectă;
Competență în lucrul cu Excel, Word și Google Docs, CRM - constituie un avantaj;
Responsabilitate și atenție la detalii;
Prezență agreabilă și atitudine pozitivă;
Capacitate de planificare, stabilirea priorităţilor pe sarcini și respectarea termenelor limită.

Ce oferim:

Pachet social deplin;
Oficiu modern în centrul capitalei, atmosferă placută de lucru.
Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști.

Expediați CV-ul la adresa: hr@remark.md sau ne puteți contacta la numărul de telefon: 0620 555 17.

Adresa: str. M. Viteazul 4, etajul 5, oficiul 302. E-mail: hr@remark.md
Telefon: 0620 555 17
Телефон:
0620 555 17
E-mail:
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть