Office manager - asistent

Hub pentru Investiţii în Energie Sustenabilă №14917644, 4 декабря 2024
Город: Кишинев
Образование: Университет, институт
Опыт работы: Любой
Зарплата: Не указана
График: Полный день
Место работы: На территории работодателя
Hub-ul pentru Investiţii în Energie Sustenabilă are scopul de a contribui la fortificarea domeniului eficienței energetice/energiei regenerabile, prin stabilirea unor relații de parteneriat între toate părțile din sector, prin colaborare, dialog și crearea conexiunilor. Implementat cu sprijinul USAID și al Ambasadei Marii Britanii la Chisinau, Hub-ul pentru Investiții în Energie Sustenabilă este un forum dinamic pentru dialog și colaborare între toate părțile interesate, în vederea dinamizării sectorului SRE/EE și sprijinirii tranziției către un sistem energetic verde și sustenabil.

Office manager – asistent
Forma de angajare: full-time

1. Responsabilități
- Coordonarea activităților de secretariat, inclusiv formarea, înregistrarea, repartizarea și păstrarea documentației conform standardelor de activitate.
- Organizarea circulației complete a documentelor interne și externe.
- Elaborarea și corectarea actelor normative, precum ordine, procese verbale, scrisori și note interne.
- Verificarea calității documentelor destinate Directorului General.
- Monitorizarea termenelor și modului de executare a sarcinilor și documentelor.
- Efectuarea și gestionarea convorbirilor telefonice (recepția și redirecționarea apelurilor, transmiterea faxurilor).
- Întreținerea relațiilor cu furnizorii de consumabile și servicii pentru birou, asigurând respectarea termenilor de livrare și eficiența costurilor.
- Gestionarea zilnică a operațiunilor de birou;
- Îndeplinirea sarcinilor cu caracter logistic, administrativ, resurse umane;
- Asistarea Administratorului în activitățile zilnice ale biroului.
- Alte obligațiuni specifice postului.

2. Cerințe față de candidat
- Studii universitare finalizate;
- Cunoașterea excelentă a limbii române, engleze și ruse;
- Utilizator experimentat PC;
- Experiență pe o funcție similară poate fi un avantaj;
- Abilități de organizare a informațiilor;
- Abilități de management al timpului.
- Experiență în organizarea și gestionarea documentației.
- Capacitatea de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate.
- Capabil să înveți rapid, cu un spirit organizatoric și orientare spre rezultat.

3. DOSARUL DE PARTICIPARE trebuie să conțină:
- CV-ul;
- copiile diplomelor de studii universitare;

Dosarul de participare va fi completat în limba română și expediat prin e-mail la adresa oleg.izvoreanu@gmail.com cu mențiunea funcției.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor de participare: 15.12.2024, ora 18.00.

Notă! Vor fi evaluate doar dosarele complete și depuse în termen.
Selecția candidatului/candidatei se va analiza în baza analizei dosarului de participare, urmată de un interviu pentru lista scurtă.
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено