Office Manager
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
От 10000 До 15000 MDL
График:
Полный рабочий день
Responsabilități:
Menținerea în ordine și gestionarea documentației interne a Cooperativei (ordine, regulamente, contracte ect.);
Recepționarea apelurilor telefonice, consultarea și redirecționarea clienților către Departamentele Cooperativei;
Redirecționarea și repartizarea corespondenței;
Asigurarea calitativă a circuitului de informație;
Participarea la elaborarea și implimentarea programelor de promovare a imaginei Cooperativei;
Participare la organizare evenimentelor (ședințe lunare, zile de cîmp, seminare);
Asigurarea oficiului cu strictul necesar de birotică.
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență în marketing, administrare sau management este binevenită;
Cunoașterea programului 1C va constitui un avantaj;
Cunoașterea limbii române, ruse, (engleza - constituie un avantaj);
Excelente abilități de comunicare, planificare, ogranizare și coordonare.
Oferta:
Salariu motivant, bonus de performanță;
Trainiguri și instruiri periodice asigurate de companie;
Oficiu modern amplasat în centrul orașului;
Program de lucru: luni – vineri 08:30-17:30.
Așteptam CV-ul la adresa hr@agrostoc.md indicând în subiectul mesajului denumirea poziției pentru care aplicați! E-mail: hr@agrostoc.md
Telefon: 06 03 02 766
Menținerea în ordine și gestionarea documentației interne a Cooperativei (ordine, regulamente, contracte ect.);
Recepționarea apelurilor telefonice, consultarea și redirecționarea clienților către Departamentele Cooperativei;
Redirecționarea și repartizarea corespondenței;
Asigurarea calitativă a circuitului de informație;
Participarea la elaborarea și implimentarea programelor de promovare a imaginei Cooperativei;
Participare la organizare evenimentelor (ședințe lunare, zile de cîmp, seminare);
Asigurarea oficiului cu strictul necesar de birotică.
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență în marketing, administrare sau management este binevenită;
Cunoașterea programului 1C va constitui un avantaj;
Cunoașterea limbii române, ruse, (engleza - constituie un avantaj);
Excelente abilități de comunicare, planificare, ogranizare și coordonare.
Oferta:
Salariu motivant, bonus de performanță;
Trainiguri și instruiri periodice asigurate de companie;
Oficiu modern amplasat în centrul orașului;
Program de lucru: luni – vineri 08:30-17:30.
Așteptam CV-ul la adresa hr@agrostoc.md indicând în subiectul mesajului denumirea poziției pentru care aplicați! E-mail: hr@agrostoc.md
Telefon: 06 03 02 766
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳