Operator Call Center / Suport Clienți (10-14000 lei)
easy hire
№14948546, 13 декабря 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
От 10 000 До 14 000 MDL
График:
Полный день
Program de lucru:
Luni - Vineri: 8:00 - 17:00, 9:00 - 18:00, 10:00 - 19:00, 11:00 - 20:00
Sâmbătă: 9:00 - 18:00, 10:00 - 19:00
Duminică: 9:00 - 19:00
Se lucrează conform unui program flexibil, stabilit în regim de rotație.
5 zile lucrătoare și 2 zile libere.
Programul este ajustat de către manager la începutul fiecărei luni.
Responsabilități:
Preluarea și gestionarea apelurilor telefonice de diverse tipuri, precum și inițierea de discuții.
Înregistrarea cererilor în sistemul 1C.
Asigurarea suportului necesar clienților prin oferirea de consultanță.
Crearea și actualizarea unei baze de date utilizând 1C.
Cerințe:
Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții.
Cunoștințe relevante în operarea calculatorului.
Cunoașterea limbilor române și a celei ruse.
Atitudine proactivă, responsabilitate.
Capacitate de a gestiona situațiile stresante și flexibilitate în fața schimbărilor.
Oferim:
Salariu de 10.000 - 14.000 lei.
Lucru într-un mediu dinamic și stimulant.
Condiții de muncă plăcute și o echipă colaborativă.
Pachet social complet.
Oportunități de dezvoltare profesională continuă.
Program de lucru organizat în ture sau 5/2.
Dacă ești o fire activă și ești gata să faci parte din echipa noastră, aplică un cv la adresa cv@easyhr.md
Abia așteptăm să te cunoaștem! E-mail: cv@easyhr.md
068400744
Luni - Vineri: 8:00 - 17:00, 9:00 - 18:00, 10:00 - 19:00, 11:00 - 20:00
Sâmbătă: 9:00 - 18:00, 10:00 - 19:00
Duminică: 9:00 - 19:00
Se lucrează conform unui program flexibil, stabilit în regim de rotație.
5 zile lucrătoare și 2 zile libere.
Programul este ajustat de către manager la începutul fiecărei luni.
Responsabilități:
Preluarea și gestionarea apelurilor telefonice de diverse tipuri, precum și inițierea de discuții.
Înregistrarea cererilor în sistemul 1C.
Asigurarea suportului necesar clienților prin oferirea de consultanță.
Crearea și actualizarea unei baze de date utilizând 1C.
Cerințe:
Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții.
Cunoștințe relevante în operarea calculatorului.
Cunoașterea limbilor române și a celei ruse.
Atitudine proactivă, responsabilitate.
Capacitate de a gestiona situațiile stresante și flexibilitate în fața schimbărilor.
Oferim:
Salariu de 10.000 - 14.000 lei.
Lucru într-un mediu dinamic și stimulant.
Condiții de muncă plăcute și o echipă colaborativă.
Pachet social complet.
Oportunități de dezvoltare profesională continuă.
Program de lucru organizat în ture sau 5/2.
Dacă ești o fire activă și ești gata să faci parte din echipa noastră, aplică un cv la adresa cv@easyhr.md
Abia așteptăm să te cunoaștem! E-mail: cv@easyhr.md
068400744
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено