Office Manager (secretar(ă)-recepție)

Asterra Group
Oraș: Chișinău
Studii: Orice
Experiența de munca: Posibil fără experiență
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Responsabilitati:

asigură păstrarea registrului unic de intrări/ieșiri al companiei;
asigura activitatea de informații generale pentru public;
stabilește necesarul de consumabile pentru personalul oficiului administrativ și comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol) în oficiul administrativ și asigură distribuirea acestora către solicitanți;
duce la îndeplinire orice sarcină trasată de directorii de departamente sau directorul general;
preluarea corespondenței sosită pe adresa oficiului administrativ- (plicuri, faxuri, oferte etc);
preluarea apelurilor telefonice și direcționarea lor în funcție de cererea interlocutorului;
primește persoanele din afară și le îndrumă spre departamentele competente sau sala de întâlniri (ședințe);
păstrarea în ordine a tuturor documentelor şi corespondenţei specifice;

Persoanele interesate vor expedia CV-ul insotit de poza recenta, la adresa de e-mail: office@asterra.md; precum si sa indice mărimea salariului. E-mail: office@asterra.md
Site: www.asterra.md
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide