Office Manager (secretar(ă)-recepție)

Asterra Group
Город: Кишинев
Образование: Любое
Опыт работы: Можно без опыта
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Responsabilitati:

asigură păstrarea registrului unic de intrări/ieșiri al companiei;
asigura activitatea de informații generale pentru public;
stabilește necesarul de consumabile pentru personalul oficiului administrativ și comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol) în oficiul administrativ și asigură distribuirea acestora către solicitanți;
duce la îndeplinire orice sarcină trasată de directorii de departamente sau directorul general;
preluarea corespondenței sosită pe adresa oficiului administrativ- (plicuri, faxuri, oferte etc);
preluarea apelurilor telefonice și direcționarea lor în funcție de cererea interlocutorului;
primește persoanele din afară și le îndrumă spre departamentele competente sau sala de întâlniri (ședințe);
păstrarea în ordine a tuturor documentelor şi corespondenţei specifice;

Persoanele interesate vor expedia CV-ul insotit de poza recenta, la adresa de e-mail: office@asterra.md; precum si sa indice mărimea salariului. E-mail: office@asterra.md
Site: www.asterra.md
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть